:

170 ezres kabátokkal indít ruhamárkát Dzsúdló

170 ezres kabátokkal indít ruhamárkát Dzsúdló

Március közepén debütál Dzsúdló új ruhamárkája. Pólók, hoodie-k, dzsekik lesznek az első kollekcióban.

Mi történik? Március 12-én debütál Juhász Márton, azaz Dzsúdló új streetwear márkája, a Boga. Az új márka szerkesztőségünkhöz eljuttatott sajtóközleménye azt írja, a fiatal zenész-vállalkozó olyan high-end divatcikkeket szeretne alkotni, melyek „nemzetközi minőség mellett inspirálódnak a magyar kultúrából és reflektálnak a magyar emberek mindennapjaira”.

Az egyik új dzseki

„A matyó hímzésnél azért szerettünk volna mélyebbre menni”

– mondja a kreatív folyamatok hátteréről Dzsúdló, aki feltörekvő magyar tervezőkkel dolgozott együtt a darabokon, és borsod-abaúj-zempléni varrónőket foglalkoztatott a termékek készítése során.

Ez merchandise? A Forbes 30 sikeres fiatal 30 alatt listáján szereplő előadó a debütálás kapcsán azt mondja, a Boga nem merchandise, hanem egy olyan márka, amivel friss közönséget teremtene.

A magazin Vaszkó Iván 4 perc olvasás
Megtörtént: Krúbi, a jófiú a Forbes címlapján
Legyél jobb! Lits Benedek 2 perc olvasás
30 sikeres magyar 30 alatt – íme, a 2024-es évfolyam

Mennyiért lesz? Az első csomagban két hoodie, háromféle póló és két dzseki lesz, utóbbiak „első varrástól az utolsó hímzésig” borsodi varrónők kezei alatt születtek. A pólók jelenleg 20 ezer, a hoodie-k 36 ezer, a kabátok 170 ezer forintba kerülnek. Első körben a limitált kollekció darabjaihoz a Boga release party nevű eseményen lehet hozzájutni, ezt március 12-én rendezik a Restro Puskinban.

The post 170 ezres kabátokkal indít ruhamárkát Dzsúdló appeared first on Forbes.hu.

Hirdetés

Cimkék

Keresés