:

Itt az OTP nagy dobása: teljesen új piacra lépnek be, el is indult az új szolgáltatás

Itt az OTP nagy dobása: teljesen új piacra lépnek be, el is indult az új szolgáltatás

Eljött a nap: a tavalyi bejelentés után múlt héten élesedett a Fizz.hu, ezzel pedig az OTP hivatalosan is versenybe szállt az Emaggal.

Nem verték nagy dobra, de kilépett az OTP webshopja, a Fizz.hu a belsős tesztüzemből, múlt héten szép csendben élesedett a szolgáltatás, és most már bárki számára elérhető az oldal – vette észre a Forbes.hu.

Több ebből Miről szól a Temu-akták? Több pénzt égetnek el hirdetésre, mint a Megafon

Mit látunk eddig?

A napokban arculatot is váltott a márka, az eddigi zöldes-sárgás színvilágot zöldre és lilára váltotta a webáruház. Most már egyértelművé vált, hogy kínálatban is a webplázás piacon, tehát az Emaggal és a Pepitával szállna versenybe a Fizz.hu, a számítástechnikától a háztartási eszközökön át az otthoni termékekig, játékokig szélesnek tűnik a felhozatal (szupermarket kategória nincs). Egyelőre csak házhozszállítással lehet rendelni a Fizz.hu-ról, de az oldalon azt ígérik, hogy már dolgoznak azon, hogy többféle kézbesítési mód is elérhető legyen. Éles a Fizz.hu, itt a főoldal.

A háttér

Az általános szerződési feltételek szerint a webshop üzemeltetője az OTP Bank Nyrt. százszázalékos tulajdonában álló OTP Ecosystem Kft. A nyilvános céginformációk szerint a kft. ügyvezetője Szőcs András, ő korábban a Mol e-kereskedelmi vezetője volt, előtte öt évet dolgozott a Salling Groupnál, tízet pedig a Tescónál. Az elmúlt hónapokban rengeteg munkatárs érkezett a Fizz.hu-hoz különböző versenytársaktól, erről folyamatosan kommunikáltak a Linkedinen is.

Megkerestük Szőcsöt, hogy részletesebben is beszámoljon a rajtról. A Forbes.hu-nak azt mondta, hogy múlt héten levették az úgynevezett IP-filtert az oldalról, így az már nemcsak az OTP-s kollégáknak, de mindenki számára elérhető.

A bevezetőkampány csak később indul el, hosszú távú, step by step stratégia mentén fognak haladni folyamatos fejlesztésekkel, valamint bővülő partner- és termékkörrel,

tette hozzá Szőcs.

Jó ötlet ez?

Tavaly júliusban a Forbes.hu írta meg először, hogy az OTP belép a magyar e-kereskedelembe, akkor még úgy hírlett, hogy nyár végén élesedhet a széles közönség számára is a szolgáltatás, de mostanáig húzódott a házon belüli tesztüzem.

Mint tavaly is megírtuk, van abban logika, hogy a második leggazdagabb magyar, Csányi Sándor által vezetett OTP kipróbálja magát ebben az iparágban (és nem csak azért, mert pár éve a Tesco régiós láncaira is szemet vetettek).

Az intézet innovációs részlege már évek óta dolgozik, befektet más, bankoláson túli területekbe is, visszatérő startupprogramjaik mellett például a robotizációba, valamint a magánegészségügybe is. Tekintve ismeretüket, tapasztalatukat a magyar kkv-szektorban vagy ügyfélszolgálati területeken, ez erős technikai hátteret biztosíthat nekik, nem beszélve a bank adta tőkéről, finanszírozási lehetőségekről. A felfutó online kereskedelem tehát jó ugródeszka lehet a bankcsoportnak, ráadásul egy erős e-kereskedelmi láb a régiós terjeszkedési terveket is megtámogatja – utóbbi egyébként nem mindenhol megy zökkenőmentesen, nemrég húsz év jelenlét után Romániából vonult ki a csoport. Temu-akták

2024 a Temu éve. Nálad is az lesz, legyél vásárló vagy e-kereskedő. Új rovat a Forbes.hu-n.

The post Itt az OTP nagy dobása: teljesen új piacra lépnek be, el is indult az új szolgáltatás appeared first on Forbes.hu.