:

Úgy veszik a magyarok Barbie-t, mint a cukrot

Úgy veszik a magyarok Barbie-t, mint a cukrot

Megugrott a kereslet a Mattel termékeire.

Barbie nemcsak a mozivásznakon hódít, hanem népszerűsége átszivárgott a valóságba is, ugyanis itthon és a régióban szinte a premier után az ikonikus babákat elkezdték keresni a fogyasztók az Árukereső.hu-n – írja az ár-összehasonlító platform Forbes.hu-nak eljuttatott közleményében.

Itthon 75 százalékkal ugrott meg az érdeklődés Barbie iránt, míg Csehországban és Szlovákiában 30 százalék körüli értékkel nőtt a keresések száma.

Egyértelmű tehát, hogy az élőszereplős adaptáció újra felkeltette az érdeklődést a termék iránt. Előfordulhat, hogy a szülőkben izzította a nosztalgia tüzét, de az is lehet, hogy új rajongókat vonzott maga köré a márka.

Több ebből Öt tipp ahhoz, hogy a lehető legtöbbet hozd ki a Szigetből Úgy veszik a magyarok Barbie-t, mint a cukrot

A Mattel figuráján túl a Lego is népszerűbb lett az utóbbi időben: itthon kb. 20 százalékkal, míg cseh és szlovák szomszédainknál közel 17 százalékkal többet kerestek rá az iskolakezdés előtt.

A Barbie baba és a vígjáték persze nem tudta teljesen elterelni a figyelmet az inflációról, ugyanis Magyarországon továbbra is hatalmas az érdeklődés a cukor iránt: közel négyszer annyit kutatták az ár-összehasonlító oldalakon a legjobb árakat a tudatos fogyasztók az előző hónaphoz képest. Az élelmiszeren lévő fókusz aktualitása abban is megnyilvánul, hogy Csehországban és Szlovákiában nyoma sincs ilyen mértékű változásnak.

Kapcsolódó:

Meglovagolja a Barbie sikerét a Mattel, új, kissé furcsa dobással készül

The post Úgy veszik a magyarok Barbie-t, mint a cukrot appeared first on Forbes.hu.

Hirdetés

Cimkék

Keresés