Happy wife, happy life

Tökéletes nyári meleg délután: a medence mellett vendégek sziesztáznak, a pultban habos kávé készül, páran az árnyékban pezsgőt rendelnek. A Káli-medence szívében, Köveskálon vagyunk, a Mandilla természettől burjánzó otthonos kertjében, de érzésre lehetnénk bárhol akár Olaszországban is. És éppen ez volt a tulajdonosok célja, Penziás Réka és férje, Kovács Gábor a mediterrán nyaralások életérzését szerették volna itthon megteremteni. Maguknak, és persze vendégeiknek.

A Mandillában a pihentető alvás után pezsgős reggelivel indul a nap, utána a kertben lehet kényelmesen élvezni a csendes délelőttöt, vagy mártózni egyet a medencében – mivel a szálloda felnőttbarát, gyerekzsivajtól itt nem kell tartani. Nem csoda, hogy 99%-ban párok járnak ide romantikázni, kikapcsolódni, itt minden adott az egymásra hangolódáshoz. „A szobák kialakításakor a maximális kényelmet tartottuk szem előtt: 5 csillagos szállodai ágyak, ágyneműk, minőségi bútorok, burkolatok, szaniterek alkotják a berendezést. Nem volt lakberendezőnk, mindent magunk találtunk ki, a tereket én rendeztem be. Kifejezetten arra koncentráltam a színek, az anyagok, a bútorok választásakor, hogy a hölgyek jól és otthonosan érezzék magukat, mert hiszem, hogy ha ők jól vannak, az megalapozza a tökéletes kikapcsolódást” – mondja Penziás Réka, a Mandilla háziasszonya, aki nyáron a hét nagy részét itt tölti. A házaspár toszkán utazásai adták az alapötletet, amikor megvették a két épületből álló birtokot Köveskál egy központi utcájában, az első perctől fogva az volt az elképzelés, hogy egy mediterrán jellegű helyet teremtsenek.

Mindig is nagyon szerettünk foglalkozni a vendégekkel, szeretem a barátainkat vendégül látni, nagy vacsorákat főzni. Az ötlet onnan indult, hogy lesz egy kis kávézó, ahol magam főzök pár fogást, nos ez a sztori kicsit nagyobb lett”

– mosolyog Réka, aki nagy részt vállal az étlap összeállításában is, receptjei, mint a bárányborda, igazi közönségsikerek. De nem csak ezért, a pizzáért és a töltött focaccia-ért is sokan visszajárnak, szállóvendégek, de kívülről érkezők egyaránt. Ebédelni vagy vacsorázni az utcáról is betérhetünk, persze érdemes előre foglalni. Nyáron a hatalmas terasz, télen a hangulatosan kialakított nagy ablakos étkező-étterem a gasztro-utazások színhelye, a profin felszerelt konyha 50 főre van optimalizálva. A polcokon olasz, francia és balatoni borok sorakoznak, a bisztró ékessége az eredeti 1962-es kávégép, aminek felújítása Gábor ötlete volt – a tökéletes kávé tehát nem kérdés, olaszos pörkölésű és speciality fajtából választhatunk. „10 szobánk van, standard, prémium és deluxe, ezekből 3 pótágyazható. Van egy nagy medencénk a kertben, mellette kerti bárpult, ami nyáron hétvégente nyit ki. A szaunánkat sokan szeretik, ez előre foglalással működik. Van egy konyha stúdiónk, ahol gyakran tartunk főzőkurzusokat, egy borospincénk, ahol olykor borkóstoló van, és most épp kertmozit tervezünk – ötletekből sosem fogyunk ki” – mondja Réka. Idén lettek egy évesek, és azt meséli, semmin nem változtatna, annyi a pozitív visszajelzés és a rendszeresen visszajáró vendég.

„Nem csak párokat várunk, szerintünk a Mandilla tökéletesen alkalmas kis létszémú vezetői tréningekre, meetingeke, csapatépítőkre, workshopokra, kapcsolódsra.  A hozzánk érkező csoportoknak teljes ellátást tudunk biztosítani. Külön programok (borkóstoló, kirándulások, vitorlázás) megszervezésében is szívesen segítünk. Rendelkezünk a tréningek levezetéséhez szükséges technikai eszközökkel és bútorokkal, ahogy az esti lazításra is alkalmas, közös kül- és beltéri helyiséggel is.” – mondja Gábor.

The post Happy wife, happy life appeared first on Forbes.hu.