:

A webáruház, amely egy termékkel indult, ma pedig már közel kétezret árul

A webáruház, amely egy termékkel indult, ma pedig már közel kétezret árul

Hogy lesz valaki közgazdászból masszőr, majd több év kitartó munka után közel 2000 terméket kínáló webáruház tulajdonosa? Mátis Iván, a Fabulo ügyvezetője ebbe avat be minket. 

Hobbiból határokon átívelő vállalkozás

Iván eleinte hobbiszinten foglalkozott masszőrködéssel, majd manuálterápiával. De ahogy a tudást is a profiktól tanulta el, masszázstanfolyamért pl. egészen Thaiföldig utazott, úgy masszázságyból is a legjobbat szerette volna megvenni. Ekkor szembesült azzal, hogy milyen nehéz megfelelő ágyat találni. Így született meg első webshopja Szlovákiában – akkor még nem Fabulo néven – egyetlen termékkel, egy masszázsággyal. Kicsiként indult tehát, most pedig a Fabulo webáruház közel 2000 fajta egészségmegőrző terméket kínál Szlovákia mellett már Magyarországon és Csehországban is és 5000 vásárlót szolgál ki havonta a három országban. Kellett hozzá egy lelkes és profi csapat, illetve egy megbízható webáruház motor. 

A jó vezető folyamatosan képzi magát és kér visszacsatolást is. Rendszeresen megkérdezem kollegáimtól, hogy érzik magukat, milyen sikereik és nehézségeik vannak.”

Mátis Iván

Így derült ki, hogy amikor már a szlovák mellett a cseh és a magyar piacon is jelen voltak, akkor a beszerző és ügyfélszolgálatos kollegáknak megterhelő volt az, hogy minden piacon más-más rendszerben kellett feltölteni a terméket vagy adminisztrálni a megrendeléseket. Adta magát tehát, hogy olyan platformot keressenek, ami több nyelven tudja ugyanazt a szolgáltatást. A Shoptetre esett a választásuk.

A jól megválasztott webáruházüzemeltető rendszerrel gyerekjáték a külpiacra lépés

Iván a legjobb ár-érték-arányú dobozos megoldásokat kereste webshop létrehozására, és fontos volt az is, hogy a  platform használata ne igényeljen programozói tudást, így talált rá a Shoptetre. „Szimpatikus volt a Shoptetnél, hogy könnyű az admin kezelőfelülete, gyorsan lehet vele dolgozni, sok egyénre szabható lehetőséget kínál, bármikor számtalan új funkcióval bővíthető, emellett pedig stabilnak és megbízhatónak is tűnt. Nem csalódtunk” – mondja Iván, aki bevallja, hogy hosszas mérlegelés után vágott bele a váltásba, mert tartott a forgalomkieséstől.

Átköltözés forgalomkiesés nélkül: a Shoptet ezt is tudja!

De a Shoptet profin menedzselte az átköltöztetést, így ma már a Fabulo Csehország, Magyarország és Szlovákia adatbázisát, raktárkészletét könnyen össze tudja hangolni. A Shoptet további előnye, hogy kiemelkedően erős partnerhálózattal rendelkezik ebben a három országban. Ezzel lekörözik a világ legerősebb globális e-commerce motorjait is, hiszen a helyi megoldások náluk a leglokálisabbak ezeken a piacokon: könnyedén kiszolgálják a szállításhoz, fizetéshez, de még a marketinghez kapcsolódó adott országban jelentkező igényeket is.

És hogy mi a Shoptet? A Shoptet egy webáruházkészítéssel és -üzemeltetéssel foglalkozó cég, amely 2009-ben alakult Csehországban, mára pedig piacvezető Kelet-Közép-Európában. A Deloitte 2020-as listáján az egyik leggyorsabban növekvő vállalat címet is megkapta, több mint 30 ezer webáruházat üzemeltet a régióban. A magyar piacra 2021-ben léptek be magyar nyelvű ügyfélszolgálattal és kifejezetten a magyar piacra fejlesztettek a NAV követelményeinek megfelelő online számlázórendszert is. A Shoptet 30 napig ingyenesen kipróbálható, 10 termékig pedig korlátlan ideig ingyenes.

The post A webáruház, amely egy termékkel indult, ma pedig már közel kétezret árul appeared first on Forbes.hu.

Hirdetés

Cimkék

Keresés